Leta i den här bloggen

söndag 20 mars 2011

På rymmen och sista natten med gänget!

veckan började inte så bra om man frågar våra mattar.... en kväll när vi skulle gå in gjorde Lill-strumpa en av sina "fulingar" hon gick genom grinden, hon verkar inte känna något av elen hon.... sen var det ju lixom öppet och blev för spännande att motstå :O Lilla damen fick för sig att utforska världen på andra sidan vägen och vi tyckte väl att det var dumt om hon gick själv med DET var riktigt dumt tänkt fick vi höra när de kom ikapp oss med bil.... det var långt hem med alla förmaningstal och jag kan väl erkänna att det var skönt att komma in till värme och kvällsmat. Jag har iaf lovat att inte göra om det, de tycker att jag som är äldst i skaran borde veta bättre men vadå jag är ju tonåring i några veckor till! 

Det blir iaf det sista äventyret för "The fantastic four" på ett tag. Lill-strumpa ska åka bort! Hon tål visst inte gräs (det som växer där under snön). Istället för Lill-strumpa ska Ull-strumpa få hit en killkompis. Då blir det 2 nordsvenskar hos Läderdoktorn och 2 grabbar i hagen. Han sägs vara en trevlig prick och vi kan ha sällskap ut i skogen av våra mattar oxå förstås, har man lovat har man lovat. Blir nog bra för alla men jag kommer sakna Lill-strumpa och alla hennes upptåg :( 

I centrum trivs hon bäst :)






Bästisarna delar på allt

Fortfarande helt övertygad om att det är godare hö i påsen ;)

Annars har det varit en promenadvecka. Skomakaren har inte haft tid med mig än så jag är barfota och tycker det räcker att bära mig själv.... T och jag gick en sväng på gärdet idag iaf, vårsolen värmde gött

 
Sista natten med gänget för ett tag, imorgon kväll har hon ett nytt gäng våran Lill-strumpa

Lill-strumpa verkar iaf inte orolig och varför skulle hon vara det! Vem kan motstå den här uppsynen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar